::status::


Assalamualaikum!

Thank You for visiting me page. May Allah bless you with understandings, happiness and forgiveness.



with love, Munie..

Monday, July 19, 2010

mengumumkan dan berterima kasih.

salam alaik..

fyi ier kwn2, aku dah takde facebook. tapi wat sementara waktu je kot. blog akan lebih aktif kot. insyaAllah.. nape ntah la tetibe hatiku agak kuat men'deactivate' akaun tersebut. padahal punyalah aku addicted pada sorority life (game facebook) tuh.

camane pon, thanks to Allah.. bagi aku kekuatan nak tutup akaun tuh. kurang sket kot la masa menghadap hiburan. uhuhu..

btw, terima kasih kpd kawan2 yang baru ku tahu mengikuti blog aku secara senyap dan istiqomah walaupun takde akaun blogger dsb. terharu dan terima kasih. =) semoga penulisan aku lepas ni lebih memberi kebaikan dari mengarut tak tentu pasal. sebarang komen amat3 dihargai. :)


p/s; baru balik mkn steamboat kat Rawa steamboat, Tebrau. sekepala rm18. mkn smpai terburai usus pun takpe. ade buah, ice-cream and air sekali. mabelesh!! errkk... alhamdulillah.. >>_____________<<

2 comments:

Unknown said...

btol3... fb dgn blog? blog lagi best!! hehehe

MuNie said...

nick; hehe tu awk.. rmai kwn2 lyn blog. sy xkot. tp ok la.. blogwalking besh. hey, thanks commenting! =)