::status::


Assalamualaikum!

Thank You for visiting me page. May Allah bless you with understandings, happiness and forgiveness.



with love, Munie..

Monday, February 14, 2011

sekembalinya aku (day 4)

hee.. agak-agak, kome jeles lagi tak kalo aku abeskan blog update aku ngan gambar-gambar kat Iran? hehe. ahh aku peduli hape kan?? blog aku kot! :P

hari ke-3 takde dalam kamera sebab photographer yang amek. so, amek dari day 4, 4.2.2011. semuanya sekitar Esfahan Bird Park and Khwarizmi Award. akan ada susulan tentang Khwarizmi Award insyaAllah.. =)

err.. nk highlight kat makanan makan malam balik dari mount park of esfahan dan birds garden. hee~ pinggan besar cam set kerapu 3 rasa taw!

btw, aku susun salah kot time nk uploading. so, masa kejadian tak sama ngan susunan gambar. ahh yeng penting, kita tahulah camane seronoknya iran kan.. =D


  












































 

No comments: