::status::


Assalamualaikum!

Thank You for visiting me page. May Allah bless you with understandings, happiness and forgiveness.



with love, Munie..

Monday, February 14, 2011

sekembalinya aku (day 5) : jumpa ahmadinajad!

ok.. dah tau camane nak kasi sususan gambar ikut time roll. ni gambar-gambar jalanan on the way to Khwarizmi Award. gambar-gambar dalam majlis itu hanya untuk akhbar tempatan sahaja. kawalan security level utk para dhif nak masuk adalah amat ketat kerana bimbang akan disiar-luarkan oleh media asing.

Khwarizmi Award adalah bagi meraikan kejayaan para saintis Iran dan beberapa negara asing yang turut bertanding. negara yang ikut serta adalah Australia, Uzbekistan dan Italy. apa yang sangat menarik adalah majlis itu dihadiri oleh Presiden Iran sendiri, Encik Ahmadinajad. hehe.. bangganya aku jadi tetamu kerajaan. hins hins.. dan salah satu penganjur atau sponsor majlis itu adalah syarikat TEEEETT!! RAHSIA dari Malaysia kerana ada wanita melayu yang menulis ucapannya dalam buku ucaptama. err.. buku acara la mudah nak kata..

menarik kan? presiden negara datang untuk hanya sejam bagi mengikuti dan menyampaikan award saintis. bagusnyalah mereka ni. mereka amat menyantuni ulama'. presiden sendiri tak bagi ucapan tentang teknologi sebaliknya berkisarkan solat dan tanggungjawab muslim kepada masyarakat dunia. pergh!! presiden kita? ohyeah!! haha no offend. haha mungkin pagi-pagi ni tengah jogging kat tepi bangunan wilayah ke kan.. ;)

go Malaysia go!

that one yang putih tu adalah snow taw. hehe




Khwarizmi Award dinner, semi formal function


foreign scientist


2 comments:

Zes @ Hazim said...

ahmadinejad? hurm~ kalo tye IS dari iran len plak ckp nye~ xtaw yg mane betol..:/

MuNie said...

IS dr iran ckp ape lak? hmm iranian sgt protective n aggressive.